Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55696
Title: Психологічні умови розвитку емоційного інтелекту студентів гуманітарного профілю
Authors: Глиб, Юрій Юрійович
Keywords: дипломна робота
емоційний інтелект
студенти
психологи
психологія
Issue Date: Feb-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Глиб Ю.Ю. Психологічні умови розвитку емоційного інтелекту студентів гуманітарного профілю. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. –55 с.
Abstract: На сучасному етапі розвитку суспільства зростають вимоги до системи освіти, якості підготовки професіоналів та рівня сформованості їх професійно-значущих характеристик, які, значною мірою закладаються на вузівському етапі професійної підготовки. В Україні є підвищена-потреба у кваліфікованих фахівцях у сфері психології. У зв'язку з цим виникла гостра необхідність у підготовці висококваліфікованих кадрів психологів у ЗВО. Швидкозмінні соціальноекономічні та політичні умови розвитку суспільства актуалізують проблему розвитку особистісно-професійних якостей студентів-психологів і, в тому числі, їх емоційного інтелекту.
Description: Дипломна робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Дипломна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 "Соціальні та поведінкові науки", спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Психологія». Керівник проекту: кандидат доктор психологічних наук, професор Литвинчук Леся Михайлівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55696
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Глиб Ю.Ю..pdfДипломна робота з пояснювальною запискою639.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.