Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55696
Title: | Психологічні умови розвитку емоційного інтелекту студентів гуманітарного профілю |
Authors: | Глиб, Юрій Юрійович |
Keywords: | дипломна робота емоційний інтелект студенти психологи психологія |
Issue Date: | Feb-2022 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Глиб Ю.Ю. Психологічні умови розвитку емоційного інтелекту студентів гуманітарного профілю. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. –55 с. |
Abstract: | На сучасному етапі розвитку суспільства зростають вимоги до системи освіти, якості підготовки професіоналів та рівня сформованості їх професійно-значущих характеристик, які, значною мірою закладаються на вузівському етапі професійної підготовки. В Україні є підвищена-потреба у кваліфікованих фахівцях у сфері психології. У зв'язку з цим виникла гостра необхідність у підготовці висококваліфікованих кадрів психологів у ЗВО. Швидкозмінні соціальноекономічні та політичні умови розвитку суспільства актуалізують проблему розвитку особистісно-професійних якостей студентів-психологів і, в тому числі, їх емоційного інтелекту. |
Description: | Дипломна робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Дипломна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 "Соціальні та поведінкові науки", спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Психологія». Керівник проекту: кандидат доктор психологічних наук, професор Литвинчук Леся Михайлівна |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55696 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Глиб Ю.Ю..pdf | Дипломна робота з пояснювальною запискою | 639.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.