Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55716
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPaliyenko, Olexandr-
dc.contributor.authorПалієнко, Олександр Русланович-
dc.date.accessioned2022-06-30T13:04:44Z-
dc.date.available2022-06-30T13:04:44Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.citationPaliyenko O. Preliminary design of a short range aircraft with 80 passenger capacity. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2022. - 45 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55716-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Маслак Тетяна Петрівнаuk_UA
dc.description.abstractSubject of study – the mechanism of adjustment of a angle of a cushion of a seat This bachelor thesis is dedicated to preliminary design of an short-range aircraft with a capacity of 80 passengers, choice the best flight performances of the designing aircraft. The design methodology is based on the analysis of prototypes, the most advanced technical decisions and engineering calculations to get the technical data of designed aircraft. In special part, it is about the concept the mechanism of adjustment of a angle of a cushion of a seat. This mechanism allows to increase much comfort of the passenger during flight as it can adjust it as it will be convenient to it, and it will be able to accept practically any position during flight. The results of the work could be used in the aviation industry and in the educational process of aviation specialties.uk_UA
dc.description.abstractДана дипломна робота присвячена аванпроекту ближньомагістрального пасажирського літака для 80 осіб та визначення його основних льотно-технічних характеристик. В роботі застосовано метод порівняльного аналізу літаків прототипів для вибору найбільш обґрунтованих технічних рішень, а також методи інженерних розрахунків для отримання основних параметрів проектованого літака. В спеціальній частині розроблено концепцію механізму регулювання кута подушки крісла, а також розрахувати міцність конструкції Даний механізм дозволяє набагато підвищити комфортність паса жира під час перельоту, адже він може налаштувати його так як йому буде зручно, й він зможе прийняти практично будь яке положення під час польоту. Практичне значення дипломної роботи полягає в підвищенні комфорту пасажира, результати роботи можуть бути в икористані в авіаційній галузі та в навчальному процесі авіаційних спеціальностей.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectaircraftuk_UA
dc.subjectpreliminary designuk_UA
dc.subjectcabin layoutuk_UA
dc.subjectcenter of gravity calculationuk_UA
dc.subjectpassenger seatuk_UA
dc.subjectcushionuk_UA
dc.subjectпасажирський літакuk_UA
dc.subjectаванпроектuk_UA
dc.subjectкомпонування пасажирської кабіниuk_UA
dc.subjectцентруванняuk_UA
dc.subjectпасажирське кріслоuk_UA
dc.subjectподушкаuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titlePreliminary design of a short range aircraft with 80 passenger capacityuk_UA
dc.title.alternativeАванпроект ближньньомагістрального літака пасажиромісткістю 80 осібuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2022_134_PaliyenkoOR.pdfBachelor Thesis2.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.