Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55788
Title: Підходи до використання імерсивних технологій в закладах загальної освіти
Authors: Сороко, Наталія Володимирівна
Keywords: імерсивні технології
віртуальна реальність
доповнена реальність
загальний заклад освіти
віртуальне навчальне середовище
інструменти віртуальної реальності
інструменти доповненої реальності
AR
VR
Issue Date: 29-Jun-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Сороко Н.В. Підходи до використання імерсивних технологій в закладах загальної освіти // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 2 листопада 2021 р.– К.: НАУ, 2022 – С.113-115.
Abstract: Проаналізовані та виокремлені основні підходи до використання імерсивних технологій в закладах загальної освіти. Проведений аналіз дослідних робіт (дисертацій, магістерських, монографій) щодо застосування імерсивних технологій в освіті на різних рівнів. Виокремлені основні цілі та потреби впровадження імерсивних технологій в освітній процес. Наведені приклади інструментів віртуальної та доповненої реальностей згідно з цими цілями. У результаті дослідження визначені загальні підходи до використання імерсивних технологій в навчальному процесі закладів загальної освіти, а саме: діяльнісний, що спрямований на організацію діяльності учасників навчального процесу за допомогою AR та VR з метою активізації пізнавальної діяльності та саморозвитку учнів і студентів; особистісно орієнтований, що має забезпечити визначення унікальності особистості та розвитку її здібностей, самовизначення, лідерських особливостей, сприянню мотивації учнів/студентів до навчання і створення для цього відповідних умов за допомогою AR та VR; когнітивний підхід, що спрямований на виявлення причин та пошук шляхів розв'язання навчальних проблем, які сприяють розумовому і креативному розвитку учня та студента, з використанням AR та VR; диференційований, що полягає у забезпеченні умов для розвитку обдарованих дітей та дітей з різними функціональними обмеженнями на отримання доступу до якісних освітніх послуг за допомогою навчання із використанням AR та VR; системний, що передбачає цілеспрямовану діяльність учасників навчального процесу з використанням AR та VR та врахування ними зв'язків між метою, завданнями, змістом, формами, методами навчання. Визначено, що підхід щодо використанням AR та VR для навчального процесу визначається відповідно до цілей, форми, рівня, типу заходу (наприклад, навчальний проєкт, тиждень STEAM освіти, тиждень CODU, круглий стіл, семінар, проведення дистанційних уроків та ін.) навчання.
Description: 1. Arbogast, M. Immersive Technologies in Preservice Teacher Education: The Impact of Augmented Reality in Project-Based Teaching and Learning Experiences. Electronic Thesis or Dissertation. 2019. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://etd.ohiolink.edu/. 2. Becker, S.A.; Brown, M.; Dahlstrom, E.; Davis, A.; DePaul, K.; Diaz, V.; Pomerantz, J. NMC Horizon Report: 2018 Higher Education Edition; EDUCAUSE: Louisville, KY, USA, 2018; ISBN 978-1-933046-01- 3. 3. Soroko N.V. (2021). Using virtual reality in support STEAM approach for general school. Збірник наукових праць "Науковий Вісник Ужгородського Університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота". 1(48), 387-390. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://doi.org/10.24144/2524- 0609.2021.48.387-390. 4. Soroko N.V. (2021). The augmented reality functions to support the STEAM education at general education institutions. Фізико-математична освіта, 29(3), 24–30. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://doi.org/10.31110/2413-1571-2021-029-3-004.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55788
Appears in Collections:ХІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 2 листопада 2021 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ММТ Сороко Н. 2021.pdfТези доповіді243.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.