Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55804
Title: Вплив самооцінки на мотивацію досягнення успіху у студентів юнацького віку
Authors: Куліковська, Ірина Володимирівна
Keywords: дипломна робота
самооцінка
мотивація
успіх
студенти
Issue Date: Jun-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Куліковська І.В. Вплив самооцінки на мотивацію досягнення успіху у студентів юнацького віку. – Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – 39 с.
Abstract: Мета дипломної роботи полягала у виявленні впливу самооцінки на мотивацію досягнення успіху у студентів . У якості психодіагностичного інструментарію використані такі методики: методика «Рівень самооцінки» М. Сонерсен; методика «Мотивація до успіху» Т. Елерса, Практичне значення отриманих результатів. Матеріали кваліфікаційної роботи рекомендовано використовувати у навчально-виховній роботі ЗВО та у роботі психологічних служб; також рекомендовано використовувати результати при профілактичній та корекційній роботі зі студентами для підвищення рівня мотивації до досягнення успіху у студентів юнацького віку
Description: Дипломна робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Дипломна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 "Соціальні та поведінкові науки", спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Психологія». Керівник проекту: кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри авіаційної психології Подкопаєва Ю.В.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55804
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Куліковська І.В.pdfДипломна робота з пояснювальною запискою433.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.