Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55856
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВржесневська, О.І.-
dc.contributor.authorКузнєцова, Л.Б.-
dc.contributor.authorОсіпова, М.С.-
dc.date.accessioned2022-07-21T13:47:23Z-
dc.date.available2022-07-21T13:47:23Z-
dc.date.issued2022-06-16-
dc.identifier.citationВржесневська О.І. Аналіз викладання фізичної культури у дистанційному форматі - взаємодоповнення теорії та практики / Вржесневська О.І., Кузнєцова Л.Б., Осіпова М.С. // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: Матеріали XVII Міжнародної науково-методичної конференції. За заг. ред. І.І. Вржесневського. - К.: НАУ, 2022. - С. 28 - 29.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55856-
dc.description.abstractУ загальному освітньому процесі, в умовах спочатку епідеміологічних обмежень, а надалі військової агресії, пріоритетів набуває дистанційна форма навчання. Методологія навчання за цією формою, звісно, ще не має чітко визначених дефініцій та науково обґрунтованого алгоритму Загалом робота он- лайн доволі часто проводиться без урахування відмінностей між теоретичними, семінарськими, практичними або контрольними заняттями. Звісно проведення кожного з цих занять має відповідну специфіку, яка тільки поглиблюється у дистанційному форматі. Відповідно до специфіки викладання фізичної культури у школі ми концентруємо увагу нашого дослідження саме на практичні заняття. Але повна відсутність теоретичного матеріалу суттєво знижає ефективність викладання нашої дисципліни. Треба зауважити, що сама по собі організація якісних практичних занять з фізичного виховання (саме у цьому форматі), з адекватним обсягом фізичних зусиль та навантажень, це досить складне завдання. Тож перед нами постало завдання збалансовано поєднати теорію і практику у навчальному процесі. Оптимальне вирішення цього завдання потребує визначення ключових аспектів даного педагогічного конструкту, аналізу та синтезу напрацьованого практичного досвіду та відповідного системного підходу, у контексті специфіки нашої дисципліни. З урахуванням зазначеної проблематики і представлена наша робота.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університет, 2022uk_UA
dc.subjectепідеміологічні обмеженняuk_UA
dc.subjectвійськова агресіяuk_UA
dc.subjectдистанційна форма навчанняuk_UA
dc.subjectурахування відмінностейuk_UA
dc.subjectвідповідна специфікаuk_UA
dc.subjectключові аспектиuk_UA
dc.titleАналіз викладання фізичної культури у дистанційному форматі - взаємодоповнення теорії та практикиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:XVII Міжнародна науково-методична конференція Фізичне виховання у контексті сучасної освіти (2022)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.