Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55960
Назва: Формування психофізичних здібностей гравців у футзал в період завершення пубертатного періоду
Автори: Дейнеко, Ігор Володимирович
Величенко, Микола Анатолійович
Совгіря, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: психофізичні здібності
пубертатний період
функціональна система
зміни
гормональні зміни
концентрація
увага
Дата публікації: 17-чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Дейнеко І.В., Величенко М.А., Совгіря Т.М. Формування психофізичних здібностей гравців у футзал в період завершення пубертатного періоду // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XVI Міжнародної науково-методичної конференції. - Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 60 - 62.
Короткий огляд (реферат): Закінчення пубертатного періоду – віковий рубіж, для якого характерні перебудова функціональних систем організму, суттєві зміни фізіологічного, гормонального та психологічного характеру. Знання етапів вікового розвитку, гетерохронії формування та розвитку різних функціональних систем і систем індивідуальних психічних якостей та фізичних відмінностей дає змогу уникнути помилки у відношеннях зі студентами. Формування психомоторних і пізнавальних здібностей повинні будуватися на індивідуальних можливостях підлітків і багато в чому залежить від якості психологічних інтересів педагогічного процесу, соціального виховання і підтримки в подальших діях. Тож, на тлі зазначених фізичних процесів , виникають зміни у свідомості молодої людини що, у свою чергу, породжує необхідність додаткових зусиль тренера у створенні відповідного психологічного супроводу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55960
Розташовується у зібраннях:XVI Міжнародна науково-методична конференція Фізичне виховання у контексті сучасної освіти (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.