Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56253
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорисенко, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-09-10T19:41:29Z-
dc.date.available2022-09-10T19:41:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2023-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56253-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів. Work program (WP) of the academic discipline "Marketing Management" developed on the basis of "Methodical recommendations for development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education". approved by the rector's order dated April 29, 2021 No. 249/od, and the corresponding regulatory documents.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у взаємодії виробничо-господарської і комерційної діяльності на основі сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань у галузях менеджменту й маркетингу та формування розуміння концептуальних основ системного управління організаціями і набуття умінь прийняття адекватних управлінських рішень. Метою викладання дисципліни є формування компетентностей щодо теоретичного пізнання та методичних основ, принципів, завдань та функцій управління процесами маркетингової діяльності підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is a theoretical and practical basis set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the interaction of industrial economic and commercial activity on the basis of modern management thinking and systems of special knowledge in the fields of management and marketing and forming an understanding of the conceptual foundations of system management organizations and acquiring the skills to make adequate management decisions. The purpose of teaching the discipline is the formation of competences in relation to theoretical knowledge and methodical foundations, principles, tasks and functions management of the enterprise's marketing activity processes.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectinternational marketinguk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинговий менеджмент"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Marketing Management"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Маркетинговий менеджмент.pdfробоча програма1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.