Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56254
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Анна Валеріївна-
dc.date.accessioned2022-09-10T19:42:09Z-
dc.date.available2022-09-10T19:42:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56254-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Оцінка маркетингових інновацій і ризиків» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів. Work program (WP) of the educational discipline "Evaluation of marketing innovations and risks" was developed on the basis of "Methodical recommendations for the development and design of the working program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by order of the rector dated April 29, 2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця з питань управління інноваційними маркетинговими проектами та умовами їх реалізації на зовнішніх ринках. Метою викладання дисципліни є формування компетентностей щодо теоретичного пізнання та методичних основ, принципів, завдань та функцій управління інноваційними розвитком підприємства, оцінки маркетингових проектів та специфіки управління ризиками при реалізації їх на зовнішніх ринках.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is a theoretical and practical basis a set of knowledge and skills that form the profile of a management specialist innovative marketing projects and conditions for their implementation in foreign markets. The purpose of teaching the discipline is the formation of theoretical competences knowledge and methodical foundations, principles, tasks and functions of innovative management development of the enterprise, assessment of marketing projects and specifics of management risks when implementing them on foreign markets.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectзовнішній ринокuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectforeign marketuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Управління інноваційними маркетинговими проектами на зовнішніх ринках"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Management of innovative marketing projects in foreign markets"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Управління інноваційними маркетинговими проектами.pdfробоча програма298.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.