Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56310
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБульбук, Анастасія Ігорівна-
dc.date.accessioned2022-09-16T07:10:32Z-
dc.date.available2022-09-16T07:10:32Z-
dc.date.issued2022-06-26-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56310-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є оптгимізація використання маркетингових технологій просування продукту в Інтернет-середовищі, що дозволить ТОВ «Аккорд-Тур» забезпечити високий рівень лояльності цільової аудиторії у довгостроковій перспективі. Метою дослідження є всебічний аналіз теоретичного матеріалу з маркетингових технологій просування продукту в Інтернет-середовищі та розробка рекомендацій стосовно розвитку компанії завдяки формуванню ефективних рішень на основі комплексного аналізу наявних даних. Методологічною основою випускної роботи є системний підхід з використанням комплексу загальнонаукових та спеціальних економічних методів пізнання, зокрема: порівняльного аналізу під час дослідження сутності й ролі маркетингу в туризмі, експертної оцінки, особистих спостережень, контент-аналізу та ін. Практичне значення одержаних результатів. Проведене дослідження дозволяє ідентифікувати актуальні інструменти цифрового маркетингу, які дозволять компанії досягти максимального рівня ефективності завдяки посиленню взаємозв’язків з цільовою аудиторією в цифровому середовищі та збільшенню рівня конверсії у довгостроковому періоді часу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectтуристичний операторuk_UA
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.subjectмаркетингові технологіїuk_UA
dc.subjectінструменти маркетингуuk_UA
dc.subjectтревел-блогінгuk_UA
dc.subjectподкастuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингових технологій просування продукту в Інтернет-середовищіuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бульбук_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.