Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56347
Название: Маркетингова товарна політика: практикум
Авторы: Шевченко, Анна Валеріївна
Борисенко, Олена Сергіївна
Фісун, Юлія Володимирівна
Крапко, Олена Михайлівна
Ключевые слова: практикум
маркетинг
товар
політика
товарна політика
маркетингова товарна політика
Дата публикации: 2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Шевченко А.В., Борисенко О.С., Фісун Ю.В., Крапко О.М. Маркетингова товарна політика: практикум / уклад. : А.В. Шевченко, О.С. Борисенко, Ю.В. Фісун, О.М. Крапко. – К. : НАУ, 2022. – 68 с.
Краткий осмотр (реферат): Товарна політика – це комплексна та системна діяльність щодо оптимізації асортименту, створення та виробництва нових товарів, модифікації товарів, припинення випуску продукції, що не має попиту. До сфери товарної політики належать також питання розроблення упаковки, товарного знака та найменування товарів, їх якості, кількості, дизайну та відповідності цільовому ринку. Сьогодні успішна товарна політика, динамізм і гнучкість виробництва, які спрямовані на задоволення конкретних потреб покупців, є однією з головних умов ефективної виробничокомерційної діяльності підприємства. Основою цієї політики є концепція створення товарів ринкової новизни.
Описание: Маркетингова товарна політика підприємства визначає потребу його реальних можливостей та забезпечує оцінку напрямів розширення асортименту підприємства та якості товарів, необхідних для споживача. Це одне з головних завдань маркетингу, який визначає усі сторони діяльності підприємства та організації на товарному ринку. Сьогодні успішна політика, динамізм і гнучкість виробництва й торгівлі має дуже важливе значення. Для виживання в умовах мінливого та непередбачуваного зовнішнього середовища підприємства важливою проблемою є саме формування оптимальної товарної політики. Відсутність стратегічних зусиль щодо її формування та реалізації структури асортименту підприємств стає дуже нестійкою під впливом різних зовнішніх факторів, що може призвести до комерційного провалу на ринку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56347
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетингова товарна політика.pdfпрактикум1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.