Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56352
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПаламарчук, Леся Ігорівна-
dc.date.accessioned2022-09-22T13:20:58Z-
dc.date.available2022-09-22T13:20:58Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56352-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р.№311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" Керівник проекту: к.т.н., доцент кафедри аеронавігаційних систем, Погурельський Олексій Сергійовичuk_UA
dc.description.abstractСупутниковий моніторинг автотранспорту застосовується для вирішення задач транспортної логістики. Головний принцип роботи моніторингу базується на вистежуванні та аналізі просторових та тимчасових координат транспортної логістики. Транспортна логістика – це система з організації доставки, а саме щодо переміщення будь-яких матеріальних предметів з однієї точки до іншої за оптимальним маршруту. Тема застосування глобальних систем супутникової навігації є актуальною та перспективною в області моніторингу місцерозташування рухомих об’єктів. Навігаційні системи мають досить широкий спектр застосування у будь-якій області корисній для користувача. Компанії, що займаються різноманітними перевезеннями, зацікавлені у зведенні витрат до мінімуму. Завдяки системі моніторингу будуть виключені будь-які незаплановані рейси та обґрунтовано всі запити про збільшення ліміту на пальне, а отже, клієнти та співробітники компаній з логістики залишаться задоволеними. Використання засобів обробки навігаційних даних в складних моніторингових системах дозволяє зменшити обсяг інформації, що передається, та підвищити точність позиціонування. Фільтрація даних полягає у позбавленні від надлишкових даних, що не надають корисної інформації про становище рухомого об'єкта, а також у відсіві викидів, що призводять до спотворень даних. Для розгортання ефективної системи контролю техніки критичні такі параметри: точність показань, адекватне ПЗ, що виводить інформацію в придатному для аналізу вигляді, вандалостійкість, стійкість до термічних та вібраційних впливів (для кар'єрної техніки). Мета магістерської дисертації – розробка методу обробки навігаційних даних з метою підвищення точності визначення місцезнаходження об’єкта та достовірності отримуваної інформації. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні задачі: 1. Проаналізувати сучасний стан існуючих технічних рішень по створенню систем моніторингу. 2. Розглянути їх переваги і недоліки. 3. Запропонувати структуру системи моніторингу і її склад з врахуванням проведеного аналізу. 4. Провести експериментальне дослідження функціональних елементів створеної системи для оцінки її перевагuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectсистеми супутникової навігаціїuk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectприймачuk_UA
dc.subjectнавігаціяuk_UA
dc.subjectGPSuk_UA
dc.subjectGLONASSuk_UA
dc.titleСупутникова система моніторингу автомобільного транспортуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аеронавігаційних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_2021_272_ПаламарчукЛІ.pdf2.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.