Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56352
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Паламарчук, Леся Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-22T13:20:58Z | - |
dc.date.available | 2022-09-22T13:20:58Z | - |
dc.date.issued | 2021-12 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56352 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р.№311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" Керівник проекту: к.т.н., доцент кафедри аеронавігаційних систем, Погурельський Олексій Сергійович | uk_UA |
dc.description.abstract | Супутниковий моніторинг автотранспорту застосовується для вирішення задач транспортної логістики. Головний принцип роботи моніторингу базується на вистежуванні та аналізі просторових та тимчасових координат транспортної логістики. Транспортна логістика – це система з організації доставки, а саме щодо переміщення будь-яких матеріальних предметів з однієї точки до іншої за оптимальним маршруту. Тема застосування глобальних систем супутникової навігації є актуальною та перспективною в області моніторингу місцерозташування рухомих об’єктів. Навігаційні системи мають досить широкий спектр застосування у будь-якій області корисній для користувача. Компанії, що займаються різноманітними перевезеннями, зацікавлені у зведенні витрат до мінімуму. Завдяки системі моніторингу будуть виключені будь-які незаплановані рейси та обґрунтовано всі запити про збільшення ліміту на пальне, а отже, клієнти та співробітники компаній з логістики залишаться задоволеними. Використання засобів обробки навігаційних даних в складних моніторингових системах дозволяє зменшити обсяг інформації, що передається, та підвищити точність позиціонування. Фільтрація даних полягає у позбавленні від надлишкових даних, що не надають корисної інформації про становище рухомого об'єкта, а також у відсіві викидів, що призводять до спотворень даних. Для розгортання ефективної системи контролю техніки критичні такі параметри: точність показань, адекватне ПЗ, що виводить інформацію в придатному для аналізу вигляді, вандалостійкість, стійкість до термічних та вібраційних впливів (для кар'єрної техніки). Мета магістерської дисертації – розробка методу обробки навігаційних даних з метою підвищення точності визначення місцезнаходження об’єкта та достовірності отримуваної інформації. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні задачі: 1. Проаналізувати сучасний стан існуючих технічних рішень по створенню систем моніторингу. 2. Розглянути їх переваги і недоліки. 3. Запропонувати структуру системи моніторингу і її склад з врахуванням проведеного аналізу. 4. Провести експериментальне дослідження функціональних елементів створеної системи для оцінки її переваг | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | системи супутникової навігації | uk_UA |
dc.subject | моніторинг | uk_UA |
dc.subject | приймач | uk_UA |
dc.subject | навігація | uk_UA |
dc.subject | GPS | uk_UA |
dc.subject | GLONASS | uk_UA |
dc.title | Супутникова система моніторингу автомобільного транспорту | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аеронавігаційних систем |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2021_272_ПаламарчукЛІ.pdf | 2.56 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.