Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56460
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмик, Ірина Андріївна-
dc.date.accessioned2022-09-29T13:40:45Z-
dc.date.available2022-09-29T13:40:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСмик І.А. Підвищення ефективності використання оборотних активів торговельного підприємства. Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. – 115 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56460-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 07 Управління та адміністрування, спеціальність 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», освітньо-професійна програма «Фінанси і кредит».Керівник проекту: д.е.н., професор Дєєва Наталія Едуардівнаuk_UA
dc.description.abstractНа ефективність діяльності підприємства торгівлі впливають багато чинників, серед яких чільне місце посідає чинник управління оборотними активами, зокрема, дебіторською заборгованістю та товарними запасами. Управління дебіторською заборгованістю є важливим елементом управління оборотними активами, оскільки вона має значний вплив на формування фінансових результатів підприємства торгівлі. При цьому дебіторська заборгованість також є інструментом кредитування покупців та замовників, формуючи їхню лояльність до підприємства торгівлі.У свою чергу, товарні запаси є оборотними активами підприємства торгівлі, у які вкладені чималі фінансові кошти, відповідно управління ними вимагає значних зусиль, щоб уникнути затоварювання та дефіциту товару. В результаті цього, управління товарними запасами, як і дебіторською заборгованістю, є одним з найважливіших завдань в управлінні підприємством торгівлі, і тому актуальним на сьогоднішній день, як для великих торгових організацій, так і для підприємств малого бізнесу.Наявність товарних запасів є невід'ємною умовою для діяльності будь якого підприємства торгівлі. Наявність запасів виконує дуже важливу функцію – забезпечує постійний продаж товарів, незалежно від регулярності виробництва товарів та термінів їх поставки. Також, наявність певного, економічно виваженого обсягу запасів є фактором отримання додаткового прибутку внаслідок скорочення закупівельної ціни для придбання великої кількості товарів. Управління товарними запасами на підприємстві торгівлі має здійснюватися на професійному рівні із застосуванням набору ефективних методів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectорганізаціяuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectоборотні активиuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleПідвищення ефективності використання оборотних активів торговельного підприємстваuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри фінансів, обліку та оподаткування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Смик I.А_2021.pdfДипломна робота3.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.