Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56530
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХайдарова, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorKhaidarova, Tetiana-
dc.date.accessioned2022-10-07T06:43:07Z-
dc.date.available2022-10-07T06:43:07Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56530-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетинг: Вступ до спеціальності» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.descriptionThe work program (WP) of the academic discipline "Marketing: Introduction to the specialty" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant normative documentsen
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у галузі маркетингової діяльності. Метою є оволодіння теоретичними і базовими знаннями, засвоєння основних положень та підходів про особливості використання маркетингових інструментів в бізнес-середовищі та формування у студентів уміння застосовувати ці інструменти та методи у практичній діяльності.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of marketing activity. The goal is to acquire theoretical and basic knowledge, master the basic principles and approaches of the specifics of using marketing tools in the business environment, and form students' ability to apply these tools and methods in practical activities.en
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectбізнес-середовищеuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectbusiness environmenten
dc.subjectmarketing toolsen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectelectronic marketingen
dc.subjectworking programen
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг: Вступ до спеціальності"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Marketing: Introduction to the specialty"en
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Маркетинг.Вступ до спеціальності_2021.pdfробоча програма1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.