Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56531
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорисенко, Олена Сергіївна-
dc.contributor.authorBorysenko, Olena-
dc.date.accessioned2022-10-07T06:43:32Z-
dc.date.available2022-10-07T06:43:32Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56531-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетинг» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.descriptionThe work program (WP) of the academic discipline "Marketing" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.en
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі маркетингу його практичних навичок вирішення конкретних маркетингових завдань та обґрунтуванні ефективності функціонування маркетингової діяльності суб’єктів господарювання. Метою навчальної дисципліни є формування професійних компетентностей щодо використання системи спеціальних знань та вмінь у сфері маркетингу, його базових категорій, сучасного наукового світогляду та методологічних аспектів організації маркетингової діяльності на підприємстві.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of marketing, his practical skills in solving specific marketing tasks and substantiating the effectiveness of the marketing activities of business entities. The purpose of the educational discipline is the formation of professional competences regarding the use of the system of special knowledge and skills in the field of marketing, its basic categories, modern scientific outlook and methodological aspects of the organization of marketing activities at the enterprise.en
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові завданняuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing tasksen
dc.subjectmarketing activityen
dc.subjectelectronic marketingen
dc.subjectworking programen
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Marketing"en
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Маркетинг_2021.pdfробоча програма985.39 kBAdobe PDFView/Open
Маркетинг_МР_КР_2023.pdfметодичні рекомендації КР3.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.