Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56546
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорисенко, Олена-
dc.contributor.authorBorysenko, Olena-
dc.date.accessioned2022-10-11T12:11:03Z-
dc.date.available2022-10-11T12:11:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2022-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56546-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.descriptionThe work program (WP) of the academic discipline "Marketing of an industrial enterprise" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.en
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та умінь, що формують профіль фахівця в галузі промислового маркетингу на основі теоретичних положень та сучасних форм і методів виробничо-господарської і комерційної діяльності, що панують у світовому економічному процесі. Мета: формування професійних компетентностей щодо використання системи спеціальних знань та вмінь у сфері промислового маркетингу в системі загальної теорії маркетингу, що допоможе майбутнім фахівцям приймати ефективні виробничі організаційні та наукові рішення на рівні сучасних вимог.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of industrial marketing based on theoretical provisions and modern forms and methods of industrial, economic and commercial activity that dominate the global economic process. Purpose: formation of professional competences regarding the use of the system of special knowledge and skills in the field of industrial marketing in the system of the general theory of marketing, which will help future specialists to make effective production organizational and scientific decisions at the level of modern requirements.en
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectпромислове підприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectindustrial enterpriseen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectelectronic marketingen
dc.subjectworking programen
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг промислового підприємства"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Marketing of an industrial enterprise"en
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Маркетинг промислового підприємства_2021.pdfробоча програма821.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.