Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56562
Название: Основні тенденції у створенні реклами провідних французьких і британських авіакомпаній та використання її матеріалів у навчанні іноземних мов
Другие названия: The main trends in creating adverts of the leading French and British airlines and the use of their materials in teaching foreign languages
Авторы: Мельник, Євгеній Юрійович
Слобоженко, Руслан Анатолійович
Мельник, Павло Юрійович
Ключевые слова: реклама
французька авіакомпанія
британська авіакомпанія
навчання іноземних мов
лінгвокраїнознавчий підхід
міжкультурний підхід
Дата публикации: 7-окт-2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Мельник Є.Ю., Слобоженко Р.А., Мельник П.Ю. Основні тенденції у створенні реклами провідних французьких і британських авіакомпаній та використання її матеріалів у навчанні іноземних мов // Матеріали Всесвітнього конгресу «Авіація у XXI столітті» (28-30 вересня 2022 року). – К.: Національний авіаційний університет, 2022.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто основні тенденції у створенні реклами провідних французьких і британських авіакомпаній (Air France та British Airways зокрема), проаналізовано найсуттєвіші трансформації у концепціях рекламних матеріалів в залежності від розвитку технологій, модифікацій у філософії споживання послуг, потреб і вимог клієнтів авіакомпаній. Конкретизовано дидактичний потенціал зазначеної реклами як носія соціокультурної інформації та можливості використання рекламних матеріалів у навчанні французької й англійської мов із застосуванням лінгвокраїнознавчого та міжкультурного підходів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56562
Располагается в коллекциях:Наукові статті кафедри іноземних мов

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мельник_Слобоженко_Конгрес2022.pdfстаття252.6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.