Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56562
Назва: Основні тенденції у створенні реклами провідних французьких і британських авіакомпаній та використання її матеріалів у навчанні іноземних мов
Інші назви: The main trends in creating adverts of the leading French and British airlines and the use of their materials in teaching foreign languages
Автори: Мельник, Євгеній Юрійович
Слобоженко, Руслан Анатолійович
Мельник, Павло Юрійович
Ключові слова: реклама
французька авіакомпанія
британська авіакомпанія
навчання іноземних мов
лінгвокраїнознавчий підхід
міжкультурний підхід
Дата публікації: 7-жов-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Мельник Є.Ю., Слобоженко Р.А., Мельник П.Ю. Основні тенденції у створенні реклами провідних французьких і британських авіакомпаній та використання її матеріалів у навчанні іноземних мов // Матеріали Всесвітнього конгресу «Авіація у XXI столітті» (28-30 вересня 2022 року). – К.: Національний авіаційний університет, 2022.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні тенденції у створенні реклами провідних французьких і британських авіакомпаній (Air France та British Airways зокрема), проаналізовано найсуттєвіші трансформації у концепціях рекламних матеріалів в залежності від розвитку технологій, модифікацій у філософії споживання послуг, потреб і вимог клієнтів авіакомпаній. Конкретизовано дидактичний потенціал зазначеної реклами як носія соціокультурної інформації та можливості використання рекламних матеріалів у навчанні французької й англійської мов із застосуванням лінгвокраїнознавчого та міжкультурного підходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56562
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельник_Слобоженко_Конгрес2022.pdfстаття252.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.