Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56601
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСалькова, Ірина-
dc.contributor.authorSalkova, Iryna-
dc.date.accessioned2022-10-13T06:45:59Z-
dc.date.available2022-10-13T06:45:59Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56601-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетинг розподілу» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.descriptionThe work program (WP) of the academic discipline "Distribution Marketing" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.en
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є одною з профілюючих дисциплін підготовки спеціалістів-маркетологів що формують профіль фахівця в галузі маркетингової політики розподілу на основі теоретичних положень та сучасних форм і методів виробничо-господарської і комерційної діяльності, що панують у світовому економічному процесі. Метою викладання навчальної дисципліни є формування системи науково-теоретичних знань про методи дослідження, створення і функціонування каналів розподілу, форми і методи роботи посередників у каналах розподілу, методологічні та методичні питання вибору й ведення розподілення в умовах конкуренції.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is one of the profiling disciplines for the training of marketing specialists who form the profile of a specialist in the field of distribution marketing policy based on theoretical provisions and modern forms and methods of industrial, economic and commercial activity that dominate the global economic process. The purpose of teaching the academic discipline is the formation of a system of scientific and theoretical knowledge about research methods, the creation and functioning of distribution channels, the forms and methods of work of intermediaries in distribution channels, methodological and methodical issues of choosing and conducting distribution in conditions of competition.en
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectрозподілuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг розподілуuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectdistributionen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectdistribution marketingen
dc.subjectelectronic marketingen
dc.subjectworking programen
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг розподілу"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Distribution marketing"en
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Маркетинг розподілу_2021.pdfробоча програма1.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.