Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56790
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSabirova, Indira-
dc.contributor.authorSibruk, Viktor-
dc.contributor.authorСабірова, Індіра-
dc.contributor.authorСібрук, Віктор-
dc.date.accessioned2022-11-11T11:39:50Z-
dc.date.available2022-11-11T11:39:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherQMS NAU CTP 11.01.03- 01-2022-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56790-
dc.descriptionGraduates of higher education who study in the specialty 075 "Marketing", educational and professional program (hereinafter OPP) "Marketing", at the Department of Marketing study a wide range of disciplines aimed at training specialists in the organization of marketing activities as one of the functions of management and a method of promotion efficiency of production and provision of services. A specialist in this specialty is focused on deliberately influencing the market in order to realize the company's goals. Здобувачі вищої освіти, які навчаються за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо-професійна програма (далі ОПП) «Маркетинг», по кафедрі маркетингу вивчають широкий спектр дисциплін, спрямованих на підготовку фахівців з організації маркетингової діяльності, як однієї з функцій управління та методу підвищення ефективності виробництва та надання послуг. Фахівець за цією спеціальністю орієнтований на те, аби свідомо впливати на ринок з метою реалізації цілей підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThe goal of marketing research practice is to consolidate and deepen theoretical knowledge and develop practical skills in economic academic disciplines, familiarization with the legislative and regulatory framework on the economic activity of enterprises, organization and implementation of marketing activities.uk_UA
dc.description.abstractМетою маркетингово-дослідницької практики є закріплення і поглиблення теоретичних знань та розвиток практичних навичок з економічних навчальних дисциплін, ознайомлення із законодавчою та нормативною базою з питань економічної діяльності підприємств, організації і проведення маркетингової діяльності.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectpractice programuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectпрограма практикиuk_UA
dc.titleEducational and methodological complex of marketing and research practice for an English-language projectuk_UA
dc.title.alternativeНавчально-методичний комплекс маркетингово-дослідницької практики для англомовного проєктаuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
WP_Marketing research training_2022.pdfpractice program1.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.