Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56792
Title: Educational and methodological complex of discipline "Social-market communications" for the English-language project
Other Titles: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Соціально-ринкові комунікації" для англомовного проєкту
Authors: Orokhovska, Liudmyla
Ороховська, Людмила
Keywords: market
social and market communications
marketing
electronic marketing
working program
ринок
соціально-ринкові комунікації
маркетинг
електронний маркетинг
робоча програма
Issue Date: 2021
Publisher: National Aviation University
Abstract: This educational discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the peculiarities of the organization of social and market communications. The purpose of mastering theoretical and basic knowledge, assimilation of the main provisions and approaches of the peculiarities of the organization of social and market communications and the formation of students' ability to apply these tools and methods in practical activities.
Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей організації соціально-ринкових комунікацій. Метою оволодіння теоретичними і базовими знаннями, засвоєння основних положень та підходів про особливості організації соціально-ринкових комунікацій та формування у студентів уміння застосовувати ці інструменти та методи у практичній діяльності.
Description: The work program (WP) of the academic discipline "Social and market communications" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents. Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Соціально-ринкові комунікації» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56792
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
WP_Social Market Communications_2021.pdfworking program1.99 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.