Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56800
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSalkova, Iryna-
dc.contributor.authorСалькова, Ірина-
dc.date.accessioned2022-11-14T08:35:00Z-
dc.date.available2022-11-14T08:35:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherQMS NAU CTP 12.01.02 – 01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56800-
dc.descriptionThe work program (WP) of the academic discipline "Distribution Marketing" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents. Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетинг розподілу» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is one of the profiling disciplines for the training of marketing specialists who form the profile of a specialist in the field of distribution marketing policy based on theoretical provisions and modern forms and methods of industrial, economic and commercial activity that dominate the global economic process. The purpose of teaching the academic discipline is the formation of a system of scientific and theoretical knowledge about research methods, the creation and functioning of distribution channels, the forms and methods of work of intermediaries in distribution channels, methodological and methodical issues of choosing and conducting distribution in conditions of competition.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є одною з профілюючих дисциплін підготовки спеціалістів-маркетологів що формують профіль фахівця в галузі маркетингової політики розподілу на основі теоретичних положень та сучасних форм і методів виробничо-господарської і комерційної діяльності, що панують у світовому економічному процесі. Метою викладання навчальної дисципліни є формування системи науково-теоретичних знань про методи дослідження, створення і функціонування каналів розподілу, форми і методи роботи посередників у каналах розподілу, методологічні та методичні питання вибору й ведення розподілення в умовах конкуренції.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectdistributionuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectdistribution marketinguk_UA
dc.subjectelectronic marketinguk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.subjectрозподілuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг розподілуuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.titleEducational and methodological complex of discipline "Distribution marketing" for the English-language projectuk_UA
dc.title.alternativeНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг розподілу" для англомовного проєктуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
WP_Distribution Marketing_2021.pdfworking program1.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.