Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56807
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRadchenko, Olena-
dc.contributor.authorРадченко, Олена-
dc.date.accessioned2022-11-14T12:03:51Z-
dc.date.available2022-11-14T12:03:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherQMS NAU CTP 12.01.02-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56807-
dc.descriptionThe work program (WP) of the academic discipline "Marketing of services" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents. Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетинг послуг» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the peculiarities of marketing in the service sector. The purpose of the educational discipline is the formation of competences regarding the theoretical foundations of the formation and functioning of the system of marketing activities of service sector enterprises, methods of studying the service market, determining the ways and reserves of the development of a service sector enterprise in modern conditions, the formation of a marketing strategy and the use of a marketing complex by service sector enterprises.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей маркетингу у сфері послуг. Метою навчальної дисципліни є формування компетентностей щодо теоретичних засад формування та функціонування системи маркетингової діяльності підприємств сфери послуг, методів вивчення ринку послуг, визначення шляхів та резервів розвитку підприємства сфери послуг в сучасних умовах, формування маркетингової стратегії та використання комплексу маркетингу підприємствами сфери послуг.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectservicesuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing servicesuk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові послугиuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.titleEducational and methodological complex of discipline "Marketing services" for the English-language projectuk_UA
dc.title.alternativeНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг послуг" для англомовного проєктуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
WP_Marketing of services_2021.pdfworking program1.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.