Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56809
Название: Educational and methodological complex of discipline "Consumer behavior" for the English-language project
Другие названия: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Поведінка споживача" для англомовного проєкту
Авторы: Bozhok, Anastasiya
Khoroshykh, Viktoriia
Божок, Божок, Анастасія
Хороших, Вікторія
Ключевые слова: consumer
consumer behavior
marketing
working program
споживач
поведінка споживача
маркетинг
робоча програма
Дата публикации: 2022
Издательство: National Aviation University
Краткий осмотр (реферат): This educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of marketing. The purpose of teaching the discipline is for students to acquire knowledge on researching consumer behavior and attracting potential customers, analyzing consumer behavior data, as well as forming students' knowledge on ensuring sustainable consumption, developing and implementing an effective consumer policy.
Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі маркетингу. Метою викладання дисципліни є набуття студентами знань з дослідження поведінки споживачів та залучення потенційних клієнтів, аналізу даних поведінки споживачів, а також формування у студентів знань із забезпечення стійкого споживання, розробки та втілення ефективної споживчої політики.
Описание: The work program (WP) of the study discipline "Consumer Behavior" is developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the study discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the order of the rector dated 04/29/2021 No. 249/od and relevant regulatory documents. Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Поведінка споживача» розробляється на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 р. №249/од та відповідних нормативних документів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56809
Располагается в коллекциях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
WP_Consumer behavior_2021.pdfworking program1.55 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.