Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56810
Назва: Educational and methodological complex of discipline "Marketing research" for the English-language project
Інші назви: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетингові дослідження" для англомовного проєкту
Автори: Fisun, Yuliia
Фісун, Юлія
Ключові слова: research
marketing
marketing researches
working program
дослідження
маркетинг
маркетингові дослідження
робоча програма
Дата публікації: 2021
Видавництво: National Aviation University
Короткий огляд (реферат): This educational discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the features and specifics of marketing research. The purpose of teaching the academic discipline is the formation of a system of knowledge and skills of theoretical-methodological, methodical, technological and substantive aspects of the organization and conduct of marketing research, an idea of the possibilities of using the results of marketing research for making competent organizational and production decisions.
Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей і специфіки здійснення маркетингових досліджень. Метою викладання навчальної дисципліни є формування системи знань та навичок теоретико-методологічних, методичних, технологічних і змістовних аспектів організації і проведення маркетингових досліджень, уявлення про можливості використання результатів маркетингових досліджень для прийняття грамотних організаційних і виробничих рішень.
Опис: The work program (WP) of the academic discipline "Marketing research" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents. Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетингові дослідження» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56810
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
WP_Marketing Research_2021.pdfworking program2.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.