Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56810
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFisun, Yuliia-
dc.contributor.authorФісун, Юлія-
dc.date.accessioned2022-11-14T12:05:02Z-
dc.date.available2022-11-14T12:05:02Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherQMS NAU CTP 11.01.03-03-2022-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56810-
dc.descriptionThe work program (WP) of the academic discipline "Marketing research" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents. Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетингові дослідження» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the features and specifics of marketing research. The purpose of teaching the academic discipline is the formation of a system of knowledge and skills of theoretical-methodological, methodical, technological and substantive aspects of the organization and conduct of marketing research, an idea of the possibilities of using the results of marketing research for making competent organizational and production decisions.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей і специфіки здійснення маркетингових досліджень. Метою викладання навчальної дисципліни є формування системи знань та навичок теоретико-методологічних, методичних, технологічних і змістовних аспектів організації і проведення маркетингових досліджень, уявлення про можливості використання результатів маркетингових досліджень для прийняття грамотних організаційних і виробничих рішень.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing researchesuk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.titleEducational and methodological complex of discipline "Marketing research" for the English-language projectuk_UA
dc.title.alternativeНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетингові дослідження" для англомовного проєктуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
WP_Marketing Research_2021.pdfworking program2.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.