Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56812
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBorysenko, Olena-
dc.contributor.authorБорисенко, Олена-
dc.date.accessioned2022-11-14T12:05:43Z-
dc.date.available2022-11-14T12:05:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherQMS NAU CTP 12.01.02-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56812-
dc.descriptionThe work program (WP) of the educational discipline "Fundamentals of electronic marketing" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the educational discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents. Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Основи електронного маркетингу» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the features of the Internet and the specifics of the application of the network marketing complex. The goal of the educational discipline is the formation of competences regarding the theoretical foundations of the formation and functioning of the electronic marketing system at the enterprise, practical skills in the use of electronic marketing elements in increasing the efficiency of enterprise management in market conditions.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей Інтернету і специфіки застосування комплексу маркетингу у мережі. Метою навчальної дисципліни є формування компетентностей щодо теоретичних засад формування та функціонування системи електронного маркетингу на підприємстві, практичних навичок використання елементів електронного маркетингу в підвищенні ефективності управління підприємством у ринкових умовах.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectelectronic marketinguk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.titleEducational and methodological complex of discipline "Fundamentals of e-marketing" for the English-language projectuk_UA
dc.title.alternativeНавчально-методичний комплекс дисципліни "Основи електронного маркетингу" для англомовного проєктуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
WP_Fundamentals of e-marketing_2021.pdfworking program1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.