Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56847
Название: Створення Lovemark-бренду на прикладі туристичного підприємства
Авторы: Завада, Юлія Андріївна
Ключевые слова: дипломна робота
Lovemark-бренд
конкурентоспроможність
маркетингова стратегія
туристичний бренд
туристична агенція
Дата публикации: ноя-2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Завада Ю.А. Створення Lovemark-бренду на прикладі туристичного підприємства. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 75 с.
Краткий осмотр (реферат): У дослідженні роглянуто теоретичні аспекти поняття бренду, проаналізовано роль бренду в туристичній сфері, дано огляд маркетингової концепції Lovemark. Згідно поставлених завдань проведено характеристику туристичного підприємства ПП «Крона» та здійснено аналіз основних показників. Проаналізовано силу бренду туристичної компанії TUI, на її прикладі розроблено та впроваджено маркетингову стратегію створення бренду для туристичного агентства «Крона».
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доц., к.е. н., Беркова Оксана Петрівна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56847
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Магістр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФМВ_2022_242_М_Завада Ю.pdf2.29 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.