Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57368
Название: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетингові дослідження в Інтернеті"
Другие названия: Educational and methodological complex of discipline "Marketing research in the Internet"
Авторы: Стельмашенко, Олена
Stelmashenko, Olena
Ключевые слова: дослідження
Інтернет
маркетинг
електронний маркетинг
робоча програма
research
Internet
marketing
electronic marketing
working program
Дата публикации: 2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей процесу проведення маркетингових досліджень в Інтернеті. Метою дисципліни «Маркетингові дослідження в Інтернеті» є знайомство студентів з основними поняттями та інструментами маркетингових on-line досліджень, формування практичних навичок студентів по самостійному проведенню кількісних і якісних досліджень в мережі Інтернет, що застосовуються в маркетинговій діяльності компаній.
This educational discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the peculiarities of the process of conducting marketing research on the Internet. The purpose of the discipline "Marketing research on the Internet" is to acquaint students with the basic concepts and tools of online marketing research, to form practical skills of students to independently conduct quantitative and qualitative research on the Internet, which are used in the marketing activities of companies.
Описание: Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетингові дослідження в Інтернеті» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів. The work program (WP) of the academic discipline "Marketing research on the Internet" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57368
Располагается в коллекциях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РП_Маркетингові дослідження в Інтернеті_2021.pdfробоча програма1.23 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.