Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57368
Назва: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетингові дослідження в Інтернеті"
Інші назви: Educational and methodological complex of discipline "Marketing research in the Internet"
Автори: Стельмашенко, Олена
Stelmashenko, Olena
Ключові слова: дослідження
Інтернет
маркетинг
електронний маркетинг
робоча програма
research
Internet
marketing
electronic marketing
working program
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей процесу проведення маркетингових досліджень в Інтернеті. Метою дисципліни «Маркетингові дослідження в Інтернеті» є знайомство студентів з основними поняттями та інструментами маркетингових on-line досліджень, формування практичних навичок студентів по самостійному проведенню кількісних і якісних досліджень в мережі Інтернет, що застосовуються в маркетинговій діяльності компаній.
This educational discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the peculiarities of the process of conducting marketing research on the Internet. The purpose of the discipline "Marketing research on the Internet" is to acquaint students with the basic concepts and tools of online marketing research, to form practical skills of students to independently conduct quantitative and qualitative research on the Internet, which are used in the marketing activities of companies.
Опис: Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетингові дослідження в Інтернеті» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів. The work program (WP) of the academic discipline "Marketing research on the Internet" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57368
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РП_Маркетингові дослідження в Інтернеті_2021.pdfробоча програма1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.