Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57476
Назва: Стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах технологічних перетворень
Автори: Циганій, Сергій Васильович
Ключові слова: конкурентоспроможність
конкурентні переваги
конкурентна стратегія
управління конкурентоспроможністю
конкурентне середовище
дипломна робота
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Циганій С.В. Стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах технологічних перетворень. - Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Економіка». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. – 138 с.
Короткий огляд (реферат): Процес змін, що спостерігається в даний час в Україні, проникнув в усі сфери економічного життя. Ринкова економіка створила широкі можливості для здійснення імпортної діяльності, яка у свою чергу стала способом підвищення унікальності та конкурентоспроможності. Імпортна діяльність здійснюється на рівні виробничих структур з повною самостійністю у виборі іноземного партнера, номенклатури товару для імпортної угоди, у визначенні ціни, обсягу і термінів постачання. Розвиток сфери імпортних операцій і їх обсяг операцій безпосередньо впливають на насиченість українського товарного ринку. Звичайно, міжнародна торгівля породжує більш високі ризики для торгових партнерів у порівнянні з торгівлею усередині країни. Однак, імпортна діяльність часто більш вигідна, хоча і вимагають додаткових організаційних і фінансових витрат. Ключовою характерною ознакою сучасного етапу розвитку ринкового середовища є стрімке та невпинне збільшення існуючої конкуренції стосовно конкретних асортиментних рядів аналогічних товарів та товарів-субститутів. Беручи до уваги масштабність впливу розмірів конкуренції на певні підприємства-виробники товарів все важливішого значення набуває зовнішньоекономічна діяльність підприємств. Сьогодні до найпопулярніших та високоприбуткових різновидів зовнішньоекономічної діяльності підприємств відносять імпортні операції, котрі разом із експортними займають найбільшу частку серед усіх зовнішньоекономічних операцій учасників ринкової економіки та допомагає підприємствам у вирішенні низки важливих питань, пов’язаних із конкурентостійкістю на ринку. Ринок товарів продовольчої категорії володіє високою ємністю та характеризується постійним попитом, що є об’єктом для інвестицій та забезпечує імпортеру стабільний прибуток.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к.е.н., доцент Ковальчук Альона Миколаївна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57476
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2021_051_ЕП_Циганій_С._В..pdfПояснювальна записка21.96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.