Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57712
Title: Функціональна підсистема управління витратами авіаційного палива
Authors: Прокопчук, Дмитро Юрійович
Keywords: дипломна робота
літак
паливна система
паливо
середовище розробки multisim
платформа autocad
Issue Date: Jun-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Україна є саме тією країною, яка за рівнем розвитку літакобудування, належить до найбільш розвинених держав. Саме наша авіабудівна галузь має повний цикл створення авіаційної техніки, та посідає провідне місце на світовому ринку в секторі транспортної та регіональної пасажирської авіації. На сьогодні існує багато сучасних літаків та паливних систем для них. Вони змінюються та покращуються, щоб забезпечити автоматизацію та підвищити людську безпеку. Провідну роль займає, звичайно, такий чинник, як об’єм палива, який витрачається. Усі сучасні паливні системи являють собою складний комплекс великої кількості пов’язаних між собою підсистем: подачі палива до двигунів, перекачування палива, управління порядком використання палива з баків, наддуву і дренажу паливних баків, заправки і зливу палива на землі та в процесі польоту, охолодження та контролю. Через велику кількість функціональних та конструктивних зв’язків у паливній системі при проектуванні є необхідним дослідження й порівняльний аналіз різних варіантів конструктивного виконання, і застосування оптимальних рішень, які забезпечують створення найбільш вигідної системи для певного літака.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: Кучерява О.М.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57712
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Інформаційні системи та технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2022_126_ПрокопчукДЮ.pdf1.95 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.