Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57729
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетропавловська, Світлана-
dc.contributor.authorPetropavlovska, Svitlana-
dc.date.accessioned2023-01-27T12:18:57Z-
dc.date.available2023-01-27T12:18:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57729-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Комунікації в Інтернеті» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів. Work program (WP) of the academic discipline "Communications on the Internet" developed on the basis of "Methodical recommendations for the development and design of the working programs of the educational discipline of full-time and part-time forms of education", approved by order of the rector dated April 29, 2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є одною з профілюючих дисциплін підготовки спеціалістів-маркетологів. Передумовою успішного функціонування підприємств є використання ефективної стратегії інтернет комунікацій, яка орієнтує виробництво на всебічне задоволення вимог ринку. Традиційні методи та інструменти реалізації комунікаційного процесу сьогодні недостатньо можуть задовольнити нові інформаційні потреби управління суб’єктів господарювання, власників підприємств, кредиторів, інвесторів та інших споживачів інформації. Метою викладання навчальної дисципліни є формування у студентів сучасних знань та конкретних навичок в області Інтернет комунікацій, що необхідно їм для практичної роботи на торгівельних та виробничих підприємствах усіх форм власності.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is one of the profiling disciplines of marketing specialist training. A prerequisite for the successful functioning of enterprises is the use of an effective strategy of Internet communications, which focuses production on the comprehensive satisfaction of market requirements. Today, traditional methods and tools for implementing the communication process cannot sufficiently satisfy the new information needs of the management of business entities, business owners, creditors, investors and other information consumers. The purpose of teaching the academic discipline is the formation of students' modern knowledge and specific skills in the field of Internet communications, which they need for practical work at commercial and industrial enterprises of all forms of ownership.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectІнтернет комунікаціїuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectInternetuk_UA
dc.subjectInternet communicationuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectelectronic marketinguk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Комунікації в Інтернеті"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Communications on the Internet"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Комунікації в Інтернеті_2021.pdfробоча програма1.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.