Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57770
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРадченко, Олена-
dc.contributor.authorRadchenko, Olena-
dc.date.accessioned2023-01-31T13:37:03Z-
dc.date.available2023-01-31T13:37:03Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57770-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Послуги на електронному ринку» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів. Work program (WP) of the educational discipline "Electronic services market" was developed on the basis of "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms studies", approved by the rector's order dated 04.29.2021 No. 249/unit, and the corresponding regulatory documents.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей маркетингу послуг на електронному ринку. Метою навчальної дисципліни є формування компетентностей щодо теоретичних засад формування та функціонування системи електронної комерції підприємств сфери послуг, методів вивчення електронного ринку послуг, визначення шляхів та напрямків розвитку підприємства сфери послуг на електронному ринку, формування маркетингової стратегії та використання комплексу маркетингу на електронному ринку послуг.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the peculiarities of marketing services on the electronic market. The purpose of the educational discipline is the formation of competences regarding the theoretical foundations of the formation and functioning of the e-commerce system of enterprises in the service sector, methods of studying the electronic market of services, determining the ways and directions of the development of enterprises in the field of services in the electronic market, forming a marketing strategy and using the marketing complex in the electronic market of services.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectелектронний ринокuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectservicesuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectelectronic marketuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectelectronic marketinguk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Послуги на електронному ринку"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Services on the electronic market"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Послуги на електронному ринку_2021.pdfробоча програма1.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.