Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57781
Title: | Інформаційне представлення діяльності Національної академії наук України вонлайн просторі |
Authors: | Калашнюк, В’ячеслав Сергійович |
Keywords: | дипломна робота робота вебсайт візуалізація даних візуалізація інформації інтелектуальний потенціал інфографіка |
Issue Date: | 2022 |
Citation: | Калашнюк В. С. М.Інформаційне представлення діяльностіНаціональної академії наук України в онлайн просторі: кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти ОС Магістр: спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» / Калашнюк В’ячеслав Сергійович; Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – 117 с. |
Abstract: | У кваліфікаційній роботі проаналізовано наукову літературу та джерела з обраної теми, визначено законодавчі основи інформаційної діяльності та візуалізації даних, окреслено створення інформаційно-комунікаційного середовища НАН України та особливості його функціонування, виділено організаційні аспекти візуалізації інформації в НАН України, проаналізовано візуалізацію інформації як інструмент маркетингової наукової стратегії НАН України, схарактеризовано представлення напрямів науково-видавничої діяльності НАН України в онлайн середовищі, розглянуто міжнародну діяльність НАН України та її інформаційне забезпечення. |
Description: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: доктор історичних наук, професор Тюрменко Ірина Іванівна. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57781 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри історії та документознавства |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Інформаційне представлення діяльності НАН).pdf | Дипломна робота | 3.2 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.