Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57875
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯрмолюк, Олексій-
dc.contributor.authorYarmoliuk, Oleksii-
dc.date.accessioned2023-02-08T14:17:44Z-
dc.date.available2023-02-08T14:17:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57875-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетинг програмного продукту» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів. Work program (WP) of the educational discipline "Software product marketing" was developed on the basis of "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms studies", approved by the rector's order dated 04.29.2021 No. 249/unit, and the corresponding regulatory documents.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей маркетингу програмного продукту. Метою викладання навчальної дисципліни є спрямовання на одержання студентами знань ефективного використання сучасних комунікаційних інструментів маркетингу та електронної комерції щодо просування програмних продуктів, забезпечення їх якості та підтримки конкурентоспроможності на необхідному рівні, створення концепції програмних продуктів ринкової новизни для забезпечення результативної та ефективної діяльності підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the specifics of software product marketing. The purpose of teaching the academic discipline is to aim at students' acquisition of knowledge of the effective use of modern communication tools of marketing and e-commerce for the promotion of software products, ensuring their quality and maintaining competitiveness at the required level, creating the concept of software products of market novelty to ensure the effective and efficient operation of the enterprise.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectпрограмаuk_UA
dc.subjectпродуктuk_UA
dc.subjectпрограмний продуктuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectprogramuk_UA
dc.subjectproductuk_UA
dc.subjectsoftware productuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectelectronic marketinguk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг програмного продукту"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Software product marketing"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Маркетинг програмного продукту_2021.pdfробоча програма1.92 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.