Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57894
Title: Digital-маркетинг: теорія і практика: навчальний посібник
Authors: Слободяник, Анна Миколаївна
Могилевська, Ольга Юріївна
Романова, Лідія Василівна
Салькова, Ірина Юріївна
Keywords: навчальний посібник
digital-маркетинг
маркетинг
електронний маркетинг
Issue Date: 2022
Publisher: Київський міжнародний університет
Citation: Слободяник А. М., Могилевська О. Ю., Романова Л. В., Салькова І. Ю. Digital-маркетинг: теорія і практика: навчальний посібник // за. заг. ред. А. М. Слободяник, О. Ю. Могилевська, Л. В. Романова, І. Ю. Салькова. -К.: КиМУ, 2022. -228 с.
Abstract: Світ став цифровим, як і економіка. Поки ще не існує загальноприйнятих і гармонізованих визначень та правових дефініцій, однак цифрові технології вже стрімко захоплюють плацдарми для наступу. Цифровізація (англ. digitalization) стає найважливішим фактором економічного зростання економіки будь-якої країни і взагалі є сучасним трендом розвитку. Розвиток сучасної економіки, заснованої на використанні новітніх технологій, створенні нових матеріалів, аналізі великих масивів даних, розробці нових систем управління призводить до зміни принципів конкурентних відносин. Конкурентна боротьба вийшла за межу традиційних уявлень про суперництво на існуючих ринках. Дедалі більше її унаявлюють як спосіб формування нових ринків товарів, послуг, технологій систем управління. Цифрова економіка є результатом перетворення традиційної економічної діяльності, продуктів і послуг у цифрову форму. Він заснований на Інтернеті та підтримується електронними засобами. Цифрова трансформація економіки призвела до створення нових бізнес-моделей, нових продуктів і послуг, нових способів ведення бізнесу. Ця економіка розвивається швидкими темпами і, як очікується, продовжить це робити в найближчі роки.
Description: Цифровий маркетинг є чи не найгнучкішою із сфер бізнесу, яку можна повноцінно виділяти в окрему галузь чи індустрію. Якщо ще нещодавно при виробництві продукції головними факторами були нові технології та зменшення собівартості, то сьогодні продаж безпосередньо залежить від маркетингу. Фундаментальна концепція цифрового маркетингу полягає в клієнтоорієнтованому підході. Цифровий маркетинг – це реалія, з якою стикається майже кожен бізнес, а тому керівників повинне принаймні насторожити те, що, як відмічають дослідники, більшості фірм бракує навичок, необхідних для упевненого функціонування в цій сфері. Держава ставить одним із найважливіших пріоритетів тотальну цифрову трансформацію України. Тому бізнесу, що хоче бути гнучким та ефективним в складних та непередбачуваних умовах, а також фахівцям, які прагнуть будувати успішну кар’єру, слід брати на озброєння сучасні та прогресивні засоби цифровізації.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57894
ISBN: 978-617-651-234-9
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Digital-Маркетинг теорія і практика.pdf3.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.