Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58077
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Ірина Вікторівна-
dc.contributor.authorЛевковська, Тетяна Андріївна-
dc.contributor.authorShevchenko, Irуna-
dc.contributor.authorLevkovska, Tetiana-
dc.date.accessioned2023-02-22T14:11:50Z-
dc.date.available2023-02-22T14:11:50Z-
dc.date.issued2021-02-
dc.identifier.citationШевченко І.В., Левковська Т.А. Реалізація математичної освіти студентів технічних спеціальностей через міжпредметні зв’язки // Грааль науки : за матеріалами I Міжнар. наук.-практ. конф. «An integrated approach to science modernization: methods, models and multidisciplinarity», Вінниця, Відень, Австрія, 19 лютого 2021 р. – : ООО «Примедия эЛаунч». - С. 394-398.uk_UA
dc.identifier.isbn978-1-63821-674-2-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58077-
dc.description.abstractУ даній статті розглянуто реалізацію принципу міжпредметних зв’язків у вищій школі під час підготовки здобувачів вищої освіти технічних напрямів підготовки. Актуальність даної проблеми випливає з психолого-педагогічних та методичних досліджень. Науково-технічний прогрес в сьогоденних реаліях висуває підвищені вимоги до якості фундаментальної підготовки фахівців-інженерів, які у своїй роботі все частіше зустрічаються з завданнями, що вимагають, окрім професійної підготовки, знання методів обробки результатів спостережень, планування експерименту, математичних методів моделювання та оптимізації. Таким вимогам повинна відповідати фундаментальна математична освіта інженерів і саме тому, при складанні робочих програм з дисципліни «Вища математика» та інших математичних дисциплін, обов'язковою повинні бути враховані міжпредметні зв’язки та тісна методична співпраця з випусковими кафедрами.uk_UA
dc.description.abstractThis article considers the implementation of the principle of interdisciplinary connections in higher education during the training of higher education applicants in technical areas of training. The relevance of this problem stems from psychological-pedagogical and methodical ones of research. Scientific and technical progress in today's realities places increased demands on the quality of fundamental training of engineering specialists, who in their work are increasingly faced with tasks that require, in addition to professional training, knowledge of methods of processing observation results, experiment planning, mathematical modeling and optimization methods. The fundamental mathematical education of engineers must meet these requirements, and that is why, when drawing up work programs in the discipline "Higher Mathematics" and other mathematical disciplines, it is mandatory to take into account interdisciplinary connections and close methodical cooperation with graduation departments.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherEuropean Scientific Platform & LLC International Centre Corporative Managementuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМіжнародний наукови журнал «Грааль науки»;1-
dc.subjectфундаментальна підготовкаuk_UA
dc.subjectматематична освітаuk_UA
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk_UA
dc.subjectпрофесійні компетентностіuk_UA
dc.subjectfundamental traininguk_UA
dc.subjectmathematical educationuk_UA
dc.subjectintersubject connectionsuk_UA
dc.subjectprofessional competencesuk_UA
dc.titleРеалізація математичної освіти студентів технічних спеціальностей через міжпредметні зв’язкиuk_UA
dc.title.alternativeImplementation of mathematical education of students of technical specialties through interdisciplinary connectionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.lbcG 71uk_UA
dc.subject.udc001(08)uk_UA
dc.identifier.doi10.36074/grail-of-science.19.02.2021.081-
Appears in Collections:Наукові статті кафедри вищої математики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021_Стаття_Шевченко, Левковська.pdfСтаття219.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.