Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58132
Title: | Низька математична грамотність підлітків України та шляхи підвищення рівня викладання математики в закладах освіти |
Other Titles: | Low mathematical literacy of adolescents of Ukraine and ways to increase the level of teaching mathematics in educational institutions |
Authors: | Олійник, Олег Петрович Олійник, Світлана Володимирівна Oliynyk, Оleg Oliynyk, Svitlana |
Keywords: | математична грамотність організація навчального процесу викладання математики дослідження PISA mathematical literacy organization of the educational process teaching mathematics PISA research |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова |
Citation: | Олійник О. П., Олійник С. В. Низька математична грамотність підлітків України та шляхи підвищення рівня викладання математики в закладах освіти // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. - Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи: Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України. Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Випуск 79. – Том 2. – Київ: Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 19–24. |
Series/Report no.: | Серія 5 Педагогічні науки: реалії та перспективи;Випуск 79. Том 2 |
Abstract: | Здійснено аналіз офіційних звітів результатів міжнародного дослідження PISA-2018 стосовно математичної грамотності українських підлітків. Проаналізовано ключові причини низького рівня знань із математики підлітків України, виділено найвагоміші чинники, які впливають на формування математичної грамотності.
Описано етапи наукового пошуку реорганізації сучасної системи освіти України та розроблено комплекси рекомендацій для підвищення організації навчального процесу й покращення рівня викладання математики в умовах дистанційного навчання. An analysis of the official reports of the results of the PISA-2018 international study on the mathematical literacy of Ukrainian teenagers was carried out. The key reasons for the low level of mathematics knowledge among Ukrainian teenagers are analyzed, and the most important factors affecting the formation of mathematical literacy are highlighted. The stages of the scientific search for the reorganization of the modern education system of Ukraine are described, and a set of recommendations is developed for improving the organization of the educational process and improving the level of teaching mathematics in the conditions of distance learning. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58132 |
ISSN: | 2311-5491 |
DOI: | 10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.2.04 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри вищої математики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЧАСОПИС 2021.pdf | Стаття "Науковий часопис"-2021 | 401.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.