Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58217
Title: Психологічні чинники професійного вигорання викладачів ЗВО
Authors: Сивоконенко, Аліна Андріївна
Keywords: бакалаврська робота
заклад вищої освіти
викладач закладу вищої освіти
емоційне вигорання
професійне вигорання
психологічні чинники
психологічні чинники професійного вигорання
дипломна робота
Issue Date: 2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Сивоконенко А.А. Психологічні чинники професійного вигорання викладачів ЗВО. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 50 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота відображена у теоретичному аналізі та емпіричному дослідженні психологічних чинників професійного вигорання викладачів ЗВО. Встановлено, що в основу дослідження було покладено таку гіпотезу: педагогічні працівники в силу специфіки своєї професійної діяльності мають достатньо висико виражений рівень професійного вигорання. Матеріали кваліфікаційної роботи рекомендуються використовувати у процесі роботи викладачів ЗВО, як профілактику та усунення періоду з професійним вигорання.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: кандидат пед. наук, доцент Хоменко-Семенова Леся Олексіївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58217
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЛСК_2023_053Бз_Сивоконенко.pdfбакалаврська робота1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.