Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58219
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАртамонов, Є.Б.-
dc.contributor.authorКрант, Д.В.-
dc.date.accessioned2023-03-06T14:00:02Z-
dc.date.available2023-03-06T14:00:02Z-
dc.date.issued2022-10-
dc.identifier.citationАртамонов Є.Б., Крант Д.В., Використання рекомендаційної системи для формування направлення навчання // Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу: Тези доповідей міжнародної науково-технічної конференції. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. - С.42-43uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58219-
dc.description1. L. Li, W. Chu, J. Langford, and X. Wang, “Unbiased Offline Evaluation of Contextual-bandit-based News Article Recommendation Algorithms,” in Proceedings of the Fourth ACM International Conference on Web Search and Data Mining, New York, NY, USA, 2011, pp. 297–306. 2. Джонс, М. Рекомендательные системы: Часть 1. Введение в подходы и алгоритмы. – URL:http://www.ibm.com/developerworks/ ru/library/os-recom.html (дата звертання: 01.10.2022). 3. Recommender systems: an introduction / D. Jannach, M. Zanker, A. Felferning [et al.]. – New-York : Cambridge University Press, 2011. – 352 p.uk_UA
dc.description.abstractБазова розроблена система рекомендацій була побудована на базі колабораційної фільтрації з перерахунком рекомендацій кожні n разів, де n – число з ряду Фібоначчі. Сутність роботи полягала в тому, що перегляд кожного блоку матеріалу був подією і, якщо порядковий номер цієї події входив до ряду Фібоначчі, то перераховувалась ознака близькості цього блоку навчального матеріалу з іншим блоком навчального матеріалу. На початку роботи система працювала з достатньою швидкодією, але з часом розкрилися наступні проблеми: 1) технічна проблема, яка полягала у завантаженні всіх ресурсів системи при перерахунку матеріалів популярних курсів (потік подій “забивав” всю оперативну пам’ять, що викликала “забивання” всіх ядер); 2) проблема “неадекватної” оцінки матеріалу, яка виникла у зв’язку з тим, що рекомендації перераховувались тільки кожного i-го разу, який приналежить ряду Фібоначчі, що не дозволяло одразу знайти помилково позначений “неадекватно” оцінений контент. Коли ж до нього добиралися, то доводилось робити повний перерахунок рекомендацій, що знову перенавантажувало всі ресурси системи; 3) алгоритмічна проблема, яка в західних джералах називається “implicit feedback problem“. Ця проблема виникла у зв’язку з тим, що в системі використовувалась тільки кількість переглядів блоку навчального матеріалу, а в стандартних рекомендаційних системах використовуються оцінки чи рейтинги.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectспільна фільтраціяuk_UA
dc.subjectрекомендаційна системаuk_UA
dc.subjectнеявний зворотній зв'язокuk_UA
dc.subjectперсональні рекомендаціїuk_UA
dc.subjectмашинне навчанняuk_UA
dc.subjectміра близькостіuk_UA
dc.titleВикористання рекомендаційної системи для формування направлення навчанняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc681.5:519.24:621.74 (043.2)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференції «Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ІТЛА_2022_Артамонов Є.Б.pdf613.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.