Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58312
Title: Архітектура мережі інтернету на літаку з використанням супутникової системи
Authors: Городнічук, Богдан Олексійович
Keywords: дипломна робота
літак
авіоніка
супутникові системи
інтернет
архітектура мереж
Issue Date: 7-Mar-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Повітряний супутниковий зв’язок може змінити спосіб польоту та проведення часу, сидячи в літаку. За останні п'ятдесят років технологічного прогресу в системі управління повітряним рухом не спостерігалося. Тому експлуатація літака все ще залежить від поточних наземних систем управління та радіолокаційних систем, які є дуже дорогими та дуже важкими для масштабування. Ці технології також сильно залежать від людини. За межами авіаційної галузі було досягнуто багато технологічних досягнень. Встановлення повітряного супутникового зв'язку - це надзвичайна можливість для всіх. За допомогою бортового Інтернету кожен літак може передавати свою особу, місцезнаходження та навіть прямі відео. Бортовий Інтернет має можливість з’єднувати літаки не просто за допомогою комп’ютера на землі (або через супутник), а безпосередньо один з одним, передаючи інформацію з інших літаків в Інтернеті. Здається, існує значний ринок послуг, що вимагають підключення до Інтернету в ефірі для комерційних авіакомпаній, авіаперевезень вантажів, бізнес-літаків та сектору загальної авіації. Сучасні супутникові рішення та існуючі рішення "земля земля" ледь встигають задовольнити всі потреби масового ринку. Супутникові рішення, що пропонуються такими компаніями, як Inmarsat та Iridium, мають високу ціну і мають дорогу структуру витрат, пов’язану з технічним обслуговуванням та інвестиціями в супутники на орбіті. Метою даної курсової роботи є детальний огляд рішень бортового супутникового зв'язку, які зараз доступні на авіаційному ринку, а також постачальників послуг супутникового зв'язку, літальних апаратів на борту супутникових систем зв'язку, їх виробників та шляхів їх реалізації. Повітряний зв’язок через супутник зазвичай скорочується до терміну SATCOM. Основними провайдерами SATCOM є INMARSAT та IRIDIUM. Використання супутників з метою зв'язку доповнює можливості супутникової навігації. Бортове обладнання літаків для SATCOM включає супутниковий блок даних, підсилювач великої потужності та антену з керованим променем. Типова установка SATCOM на літаку може підтримувати канали передачі даних для «послуг пакетної передачі даних», а також голосові канали.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: к.т.н.,доцент кафедри авіоніки, Краснов Володимир Миколайович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58312
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_2022_173_Городнічук Б.О..pdfДиплом з пояснювальною запискою3.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.