Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58536
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горбаченко, Святослав Русланович | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-17T08:46:22Z | - |
dc.date.available | 2023-03-17T08:46:22Z | - |
dc.date.issued | 2023-03-12 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58536 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри авіоніки, Слободян Олександр Петрович | uk_UA |
dc.description.abstract | Технічний прогрес в авіаційній та будь-якій іншій галузі тісно пов'язаний з автоматизацією технологічних процесів. Сьогодні Автоматизація технологічних процесів використовується для підвищення характеристик надійності, довговічності, екологічності, ресурсозбереження і, найголовніше, економічності і простоти експлуатації. Завдяки швидкому розвитку комп'ютерних технологій і мікропроцесорів у нас є можливість використовувати більш досконалі і складні методи моніторингу та управління системами авіаційної промисловості і будь-якими іншими. Мікропроцесорні та електронні обчислювальні пристрої, з'єднані обчислювальними і керуючими мережами з використанням загальних баз даних, мають стандарти, що дозволяють модифікувати і інтегрувати нові пристрої, що, в свою чергу, дозволяє інтегрувати і вдосконалювати виробничі процеси і управляти ними. Проектування системи розподіленої інтегрованої модульної авіоніки (DIMA) з використанням розподіленої інтегрованої технології, змішаного планування критичних завдань, резервний планування в режимі реального часу і механізму зв'язку, який запускається за часом, значно підвищує надійність, безпеку і продуктивність інтегрованої електронної системи в режимі реального часу. DIMA являє собою тенденцію розвитку майбутніх систем авіоніки. У цій статті вивчаються і обговорюються архітектурні характеристики DIMA. Потім він детально вивчає та аналізує розвиток ключових технологій в системі DIMA. Нарешті, в ньому розглядається тенденція розвитку технології DIMA. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | літак | uk_UA |
dc.subject | авіоніка | uk_UA |
dc.subject | принципова схема мережевого з'єднання | uk_UA |
dc.subject | оптимізація траєкторного методу | uk_UA |
dc.subject | приклад CPN | uk_UA |
dc.subject | обмін даними між різними компонентами | uk_UA |
dc.subject | заява по справі CPN | uk_UA |
dc.title | Tехнічні засоби діагностування та контролю бортових систем інформаційного обміну на літаку | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2021_173_Горбаченко С.Р..pdf | 3.9 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.