Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58558
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХудолій, Владислав Іванович-
dc.date.accessioned2023-03-17T09:09:50Z-
dc.date.available2023-03-17T09:09:50Z-
dc.date.issued2023-03-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58558-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: професор кафедри авіоніки, Землянський Володимир Михайловичuk_UA
dc.description.abstractАктивний розвиток літаків примушує інженерів шукати нові шляхи вирішення рівня безпеки польотів. Аеродинамічні характеристики крила мають великий вплив на цей показник. Багаторазові дослідження властивостей крила показали появу статичного гістерезису в його аеродинамічних характеристиках. Вперше це явище було зафіксовано в 1983 році. Також дуже важливим параметром, що впливає на рівень безпеки польоту, є максимальний критичний кут атаки крила. Існують різні причини непередбаченого виходу ЛА на критичні кути атаки, помилка пілотів, відмова в системі керування, механічна несправність органів керування, збурена атмосфера з вертикальними поривами вітру, обледенінням, опадами. Незалежно від причини непередбаченого виходу ЛА на критичний кут атаки на сьогоднішній день залишаються актуальним питання захисту ЛА від цього негативного явища. Вихід на надкритичні кути атаки супроводжується глобальним зазором на верхній поверхні крила. Глобальне відділення на крилі літака - це нестійкий вихровий потік великих вихрів у градієнтному потоці. В результаті масштабного розділення аеродинамічні характеристики крила суттєво змінюються. Відокремлення потоку призводить до втрати контролю та стійкості літака. Запобігання глобальному розділенню потоку підвищує рівень безпеки літака, збільшує дальність кутів атаки, допомагає парирувати пориви вітру та покращує умови польоту в нестаціонарній атмосфері.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectлітакuk_UA
dc.subjectавіонікаuk_UA
dc.subjectвимірювання кутів атакиuk_UA
dc.subjectлазерний вимірювач кута атаки та ковзанняuk_UA
dc.subjectлазерuk_UA
dc.subjectцивільна авіаціяuk_UA
dc.subjectвимірювачuk_UA
dc.subjectкут атакиuk_UA
dc.subjectлітакuk_UA
dc.titleЛазерний вимірювач кутів атаки на повітряному судніuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАЕТ_2021_173_Худолій В.І.pdf1.86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.