Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58558
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Худолій, Владислав Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-17T09:09:50Z | - |
dc.date.available | 2023-03-17T09:09:50Z | - |
dc.date.issued | 2023-03-12 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58558 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: професор кафедри авіоніки, Землянський Володимир Михайлович | uk_UA |
dc.description.abstract | Активний розвиток літаків примушує інженерів шукати нові шляхи вирішення рівня безпеки польотів. Аеродинамічні характеристики крила мають великий вплив на цей показник. Багаторазові дослідження властивостей крила показали появу статичного гістерезису в його аеродинамічних характеристиках. Вперше це явище було зафіксовано в 1983 році. Також дуже важливим параметром, що впливає на рівень безпеки польоту, є максимальний критичний кут атаки крила. Існують різні причини непередбаченого виходу ЛА на критичні кути атаки, помилка пілотів, відмова в системі керування, механічна несправність органів керування, збурена атмосфера з вертикальними поривами вітру, обледенінням, опадами. Незалежно від причини непередбаченого виходу ЛА на критичний кут атаки на сьогоднішній день залишаються актуальним питання захисту ЛА від цього негативного явища. Вихід на надкритичні кути атаки супроводжується глобальним зазором на верхній поверхні крила. Глобальне відділення на крилі літака - це нестійкий вихровий потік великих вихрів у градієнтному потоці. В результаті масштабного розділення аеродинамічні характеристики крила суттєво змінюються. Відокремлення потоку призводить до втрати контролю та стійкості літака. Запобігання глобальному розділенню потоку підвищує рівень безпеки літака, збільшує дальність кутів атаки, допомагає парирувати пориви вітру та покращує умови польоту в нестаціонарній атмосфері. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | літак | uk_UA |
dc.subject | авіоніка | uk_UA |
dc.subject | вимірювання кутів атаки | uk_UA |
dc.subject | лазерний вимірювач кута атаки та ковзання | uk_UA |
dc.subject | лазер | uk_UA |
dc.subject | цивільна авіація | uk_UA |
dc.subject | вимірювач | uk_UA |
dc.subject | кут атаки | uk_UA |
dc.subject | літак | uk_UA |
dc.title | Лазерний вимірювач кутів атаки на повітряному судні | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2021_173_Худолій В.І.pdf | 1.86 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.