Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58564
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuaihe, Liu-
dc.contributor.authorХайхе, Лю-
dc.date.accessioned2023-03-17T09:16:44Z-
dc.date.available2023-03-17T09:16:44Z-
dc.date.issued2023-03-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58564-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри авіоніки, Кожохіна Олена Володимирівнаuk_UA
dc.description.abstractThe apparent easing of COVID-19 prompts airlines to resume normal passenger schedules after a year of storing unused aircraft. Unfortunately, getting these airliners online is not as easy as starting a parked car. There are many steps that should be taken to achieve this safely and follow Original Equipment Manufacturers (OEM) recommendations. The return of stored aircraft to service is only the latest stage in a process that began last year. It was then that these airliners were stopped due to the suspension of routes due to COVID, border closures and a general decrease in passenger traffic. They then had to be kept in storage, during which there were problems associated with prolonged inactivity. Now that these planes are needed again, more work needs to be done so that they can resume flights safely and reliably.uk_UA
dc.description.abstractОчевидне пом'якшення пандемії COVID-19 спонукає авіакомпанії відновити звичайні пасажирські перевезення розклади після року зберігання невикористаних літаків. На жаль, отримати ці авіалайнери онлайн не так просто, як завести припаркований автомобіль. Для досягнення потрібно зробити багато кроків це безпечно та дотримуйтеся рекомендацій виробників оригінального обладнання (OEM). Повернення збережених літаків до експлуатації є лише останнім етапом процесу, який розпочався минулого року. Саме тоді ці авіалайнери були зупинені через призупинення маршрутів через COVID, закриття кордонів і загальне зменшення пасажиропотоку. Вони тоді мали бути зберігалися на зберіганні, під час якого виникали проблеми, пов'язані з тривалою бездіяльністю. Тепер, коли ці літаки знову потрібні, потрібно зробити більше, щоб вони могли відновити роботу польоти безпечні та надійні.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectavionicsuk_UA
dc.subjectавіонікаuk_UA
dc.subjectaircraftuk_UA
dc.subjectлітакuk_UA
dc.subjectmaintenanceuk_UA
dc.subjectобслуговуванняuk_UA
dc.subjectreliabilityuk_UA
dc.subjectнадійністьuk_UA
dc.subjectstorabilityuk_UA
dc.subjectзберіганняuk_UA
dc.titleReliability control of air transport in response to airplane parts storageuk_UA
dc.title.alternativeЗабезпечення надійності авіаційного транспорту через збережність авіаційної технікиuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_2021_173_Лю Хуайхе.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.