Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58567
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДинько, Андрій Олексійович-
dc.date.accessioned2023-03-17T09:38:32Z-
dc.date.available2023-03-17T09:38:32Z-
dc.date.issued2023-03-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58567-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри авіоніки, Кожохіна Олена Володимирівнаuk_UA
dc.description.abstractЗ ускладненням конструкції авіаційної техніки (АТ), інтенсифікацією виробничих процесів якість роботи інженерно-технічного складу (ІТС) залежить від психологічних властивостей людини, особливо в тих видах виробничої діяльності, де помилка працівника (зумовлена нестійкістю уваги, невмінням швидко приймати правильні рішення) призводить до тяжких наслідків або значного економічного збитку. В обслуговуванні АТ бере значна кількість фахівців різних спеціальностей і різних рівнів кваліфікації. Кожен з них тією чи іншою мірою виконує досить значний комплекс робіт, який передбачений технологічним графіком або графіком контролю виконання робіт. Тобто всі спеціалісти взаємодіють не тільки з АТ, але й дин з одним. Технічний персонал часто працює із браком часу у зв’язку зі зростанням інтенсивності використання повітряних суден (ПС), необхідністю ТО парку ПС, що застарівають. Необхідність одночасного ТО парків нових та старих ПС вимагає від фахівців, що виконують ТО, ширших знань та вмінь. Ускладненість ПС, багаторазове резервування систем та їх автоматизованість зменшують навантаження на льотний екіпаж, але підвищують вимоги до технічних спеціалістів, які обслуговують ПС. Це спричиняє перерозподіл помилок, яких припускаються, від однієї категорії працівників до іншої, що створює потенційну можливість авіаційних подій (АП) через поєднання процедурних або технічних відмов, із помилками експлуатаційного персоналу, які, своєю чергою, призводять до зниження рівня безпеки польотів (БП).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectлітакuk_UA
dc.subjectавіонікаuk_UA
dc.subjectавіаційна безпекаuk_UA
dc.subjectкультура безпекиuk_UA
dc.subjectлюдський чинникuk_UA
dc.subjectризикuk_UA
dc.subjectавіаційний персоналuk_UA
dc.titleКультура безпеки та її вплив на технічне обслуговування повітряних суденuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_2021_173_Динько А.О.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.