Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58735
Title: Зв'язок інтелектуальних здібностей старших підлітків з рівнем самооцінки
Authors: Луценко, Марина Михайлівна
Keywords: дипломна робота
інтелект
інтелектуальні здібності
самооцінка
особистість
самосприйняття
підлітковий вік
Issue Date: Feb-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Луценко М. М. Зв'язок інтелектуальних здібностей старших підлітків з рівнем самооцінки. – Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія бізнесу». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 47 с.
Abstract: Дипломна робота містить теоретичний аналіз наукової літератури з проблеми інтелектуальних здібностей та індивідуальних характеристик особистості; визначити основні характеристики та показники інтелектуальних здібностей та самооцінки особистості. Здійснити емпіричне дослідження інтелектуальних здібностей та рівня самооцінки учнів 9-10-х класів. Визначено за допомогою математичних методів зв'язок інтелектуальних здібностей з самооцінкою підлітків. Розроблено рекомендації шкільним психологам, вчителям щодо адекватності самооцінки та підвищення рівня інтелекту у підлітків.
Description: Дипломна робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Дипломна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 "Соціальні та поведінкові науки", спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Психологія бізнесу». Керівник проекту: кандидат психологічних наук, доцент кафедри авіаційної психології Ічанська Олена Михайлівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58735
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Луценко М. М..pdfДипломна робота з пояснювальною запискою1.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.