Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58751
Title: Брендбук салону краси G. Bar
Other Titles: G. Bar beauty salon brand book
Authors: Отян, Олена Сергіївна
Otian, Olena Serhiivna
Keywords: кваліфікаційна робота
qualifying work
дипломна робота
graduate work
брендбук
brand book
дизайн
design
графічний дизайн
graphic design
фірмовий стиль
corporate identity
друкована реклама
print advertising
поліграфія
printing industry
Issue Date: Feb-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Отян О.С. Брендбук салону краси G. Bar. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Видавництво та поліграфія". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 51 с.
Abstract: Ідея друкованої реклами передбачає просування продукту чи послуги за допомогою різних типів друкованої продукції, такої як флаєри, плакати, каталоги, брошури, листівки, календарі тощо. Візуальна ідентичність компанії або бренду зазвичай створюється за допомогою графічного дизайну, дотримуючись принципів і правил дизайну. При створенні візуальних рекламних матеріалів, таких як плакати, буклети, листівки та інші, дизайнер повинен не тільки покладатися на свою художню інтуїцію, але й слідувати основним принципам композиції. Без дотримання цих принципів композиція не буде гармонійною, а реклама – неефективною. Тому зображення (графічне зображення) відіграє вирішальну роль у приверненні уваги глядача та утриманні його. За ним іде заголовок або слоган, залежно від того, який із них виділено як ключова фраза для спілкування. Мета полягає в тому, щоб привернути увагу глядача, дати йому чітке уявлення про предмет реклами, створити позитивне враження про товар і в кінцевому підсумку змусити його купити. Якщо структура дизайну композиції відповідає очікуваному напрямку перегляду, ці два фактори посилюються. Але якщо між зображенням і основним комунікативним повідомленням є семантична розбіжність, це стає суттєвою перешкодою для сприйняття.
The idea of print advertising involves promoting a product or service through various types of printed products such as flyers, posters, catalogs, brochures, postcards, calendars, etc. The visual identity of a company or brand is usually created through graphic design, following the principles and rules of design. When creating visual advertising materials, such as posters, booklets, postcards and others, the designer must not only rely on his artistic intuition, but also follow the basic principles of composition. Without observing these principles, the composition will not be harmonious, and advertising will be ineffective. Therefore, the image (graphic image) plays a crucial role in attracting and retaining the viewer's attention. It is followed by a headline or tagline, depending on which one is highlighted as the key phrase to communicate. The goal is to attract the attention of the viewer, give him a clear idea about the subject of the advertisement, create a positive impression about the product and ultimately make him buy. If the design structure of the composition matches the expected viewing direction, these two factors are amplified. But if between the image and the main one a communicative message is a semantic discrepancy, it becomes a significant obstacle to perception.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: к.тех.н., зав.каф. кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Бобарчук Олександр Антонович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58751
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2023_186_Отян.pdfКваліфікаційна робота ОС Бакалавр8.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.