Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58755
Title: Аналіз маркетингової діяльності підприємства в умовах цифровізації ринку
Authors: Бондарук, Іван Євгенійович
Keywords: цифровізація
Інтернет-маркетинг
цифровий маркетинг
маркетингова діяльність
веб-сайт
маркетинговий аналіз
SEO-аналіз
контекстна реклама
SEO-оптимізація
маркетинг
дипломна робота
Issue Date: 23-Feb-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Глобальні цифрові технології повністю змінили спосіб ведення бізнесу сучасних підприємств. Ринки, до яких було важко отримати доступ або через їх географічну віддаленість, або через методи здійснення покупок споживачами, завдяки прогресу у галузі телекомунікацій та комп’ютерних технологій стали доступними для підприємств з невеликим капіталом та тих, що ведуть бізнес з різних куточків світу. Також змінився підхід до розвитку маркетингу, якій перейшов у цифрову площину. Однак цифровий маркетинг має значні відмінності, які впливають на стратегію маркетингової діяльності підприємства. Досвідчені світові маркетологи в галузі цифрових технологій визнають, що успішний цифровий маркетинг залежить від визначення цих особливостей. Так, наприклад, маркетингові кампанії можуть базуватися на тексті, а не на графіці, оскільки самі такі технології сприймаються цільовим споживачем. Кампанії в соціальних мережах також суттєво відрізняються залежно від профілю споживача.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58755
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бондарук_дипломна_робота.pdfДипломна робота840.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.