Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58755
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондарук, Іван Євгенійович-
dc.date.accessioned2023-03-23T12:54:19Z-
dc.date.available2023-03-23T12:54:19Z-
dc.date.issued2023-02-23-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58755-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractГлобальні цифрові технології повністю змінили спосіб ведення бізнесу сучасних підприємств. Ринки, до яких було важко отримати доступ або через їх географічну віддаленість, або через методи здійснення покупок споживачами, завдяки прогресу у галузі телекомунікацій та комп’ютерних технологій стали доступними для підприємств з невеликим капіталом та тих, що ведуть бізнес з різних куточків світу. Також змінився підхід до розвитку маркетингу, якій перейшов у цифрову площину. Однак цифровий маркетинг має значні відмінності, які впливають на стратегію маркетингової діяльності підприємства. Досвідчені світові маркетологи в галузі цифрових технологій визнають, що успішний цифровий маркетинг залежить від визначення цих особливостей. Так, наприклад, маркетингові кампанії можуть базуватися на тексті, а не на графіці, оскільки самі такі технології сприймаються цільовим споживачем. Кампанії в соціальних мережах також суттєво відрізняються залежно від профілю споживача.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectІнтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectвеб-сайтuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectSEO-аналізuk_UA
dc.subjectконтекстна рекламаuk_UA
dc.subjectSEO-оптимізаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleАналіз маркетингової діяльності підприємства в умовах цифровізації ринкуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бондарук_дипломна_робота.pdfДипломна робота840.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.