Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58781
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХочин, Микита Віталійович-
dc.date.accessioned2023-03-24T07:24:08Z-
dc.date.available2023-03-24T07:24:08Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58781-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р.№311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" Керівник проекту: д.т.н., професор кафедри аеронавігаційних систем Харченко Володимир Петровичuk_UA
dc.description.abstractНа сьогодні велику увагу у всьому світі приділяють розвитку безпілотних авіаційних систем. Далеко не нова ідея використовувати безпілотники в пошуково-рятувальних операціях, для інформаційної підтримки під час гасіння лісових пожеж, для здійснення постійного авіаційного моніторингу магістральних нафто- і газопроводів, високовольтних ліній електропередачі та інших технічних об'єктів галузі, у військових цілях. Усунення людини з борту літального апарату з метою зберегти життя пілота в небезпечних місцях – їх головне призначення. Крім того, відсутність людини на борту дозволяє здійснювати маневри з великими перевантаженнями, недоступні для пілотованих апаратів. Сучасні безпілотні авіаційні комплекси – це складні функціональні системи. Під час їх розробки використовують найновіші досягнення в галузі мікроелектроніки, програмування, малогабаритних високоефективних двигунів, композиційних матеріалів та інших складних технологій. Проте аналіз світових тенденцій розвитку безпілотної авіаційної техніки свідчить про підвищення вимог до забезпечення її безпеки не тільки шляхом покращення льотно технічних характеристик безпілотних літальних апаратів, а також завдяки забезпеченню та зростанню польотного ресурсу шляхом удосконалення інтелекту систем автоматичного управління.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectБПЛАuk_UA
dc.subjectбезпілотні літальні комплексиuk_UA
dc.subjectдерево подійuk_UA
dc.subjectдерево відмовuk_UA
dc.subjectуправління ризикамиuk_UA
dc.subjectбезпека польотівuk_UA
dc.titleМетодика визначення ризиків у безпілотній авіаціїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аеронавігаційних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
диплом (2).pdf2.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.